Velkommen til Basketball! En af verdens største sportsgrene og den aller-fedeste, hvis du spørger os.

Som ny spiller skal du i første omgang bare møde op til en træning for din aldersgruppe. Træningstiderne og træningslokation for de forskellige aldersgrupper finder du under fanen 'Træningstider og kontakt' i menuen. Du kan ringe til træneren først og melde din ankomst - så er du også sikker på, at der ikke er en aflysning, kamp eller andet arrangement, når du kommer. Du kan finde kontaktinfo på alle trænere under fanen 'Coaches' i menuen.

Du har to ugers gratis prøvetid til at finde ud af, om du vil gå til basketball i Skovbakken Basketball. Derefter skal du melde dig ind i klubben efter nedenstående procedure.
Velkommen til, vi er sikre på, at du bliver bidt af det ;-)

Mvh.
Alle os i Skovbakken Bears Basketball

Sådan melder du dig ind i klubben:
  1. Læs brevet ”velkomst brev til nye spillere” som beskriver, hvad vi forventer af et medlem af Skovbakken Basketball.
  2. Du opretter en profil (ved pilen øverst til højre i menuen).
  3. Og derefter tilmelder du dig et hold under holdtilmelding - vejledning og betaler med kort. Når du er tilmeldt et hold, så vil du modtage en bekræftelsesmail med informationer om holdet samt et velkomstbrev om foreningen, som vi opfordrer dig/jer til at læse. 10 dage før næste periode starter får du besked om at kontingent (halvårligt) trækkes automatisk fra det brugte kort. Her kan du så melde dig ud hvis du ikke ønsker at fortsætte.
  4. Vil du bare være passiv medlem/støttemedlem tilmelder du dig holdet ”Passiv medlem” eller "Støttemedlem".

Har du fritidspas så sendes et billede af dette til e-mail: kasserer@skovbakkenbasket.dk med angivelse af dit reg. og kontonummer.
Når vi har fået pengene fra kommunen, så overfører vi det modtagne beløb til din konto.

Kontakt kasseren på mail (kasserer@skovbakkenbasket.dk) hvis:

a. Du ønsker at melde dig ud  (du kan også gøre dette inde på din profil)
   b. Du er registeret på et forkert hold
   c. Du bliver langtidsskadet i mere end et halvt år

Medlemsfordele:
Betalende medlemmer har som udgangspunkt fri entre til Bakken Bears liga hjemmekampe excl. finaler og og store europæiske kampe.
Hvert medlem får udleveret en kode til brug i Bakken Bears' billetsystem i starten af sæsonen. Koden må kun benyttes til medlemmets billet.

Er du allerede medlem af en anden basketballklub?

Vi værdsætter og støtter mangfoldigheden af basketballklubber i Aarhus og ønsker at bidrage til en sund og bæredygtig udvikling af hele basketmiljøet. Hos Skovbakken Bears er vores intention at samarbejde og dele viden for at gøre basketball tilgængelig for så mange som muligt.

Vi prioriterer ikke medlemsvækst eller talentrekruttering på bekostning af andre klubber. Vores mål er at skabe en positiv og inkluderende oplevelse for vores medlemmer, samtidig med at vi respekterer og støtter andre klubbers indsats for at fremme basketballsporten i Aarhus. Hvis vi ikke har nogen at spille mod, bliver det hurtigt kedeligt.

Vi ser frem til at være en del af det større basketballfællesskab i Aarhus og at dele vores passion for sporten med alle interesserede.

Hold i dag

Følg med