Klubmodul henter siden
Zehlendorfer Pfingstturnier
Tilmeldingsfrist er overskredet
Zehlendorfer Pfingstturnier

Covid-19 update: I øjeblikket er sport med mere end 1000 deltagere ikke tilladt i Tyskland indtil d. 19. april. Vi håber meget at stævnet bliver til noget, men forventer en udmelding fra arrangørerne inden d. 19. april. Vi har rykket tilmeldingsfristen til d. 19/4 og sender ingen penge til Tyskland før vi ved at det bliver til noget. Vi vil gerne have i tilmelder jer, så vi er klar til at tage afsted, når der bliver grønt lys.
Hvis det går hen og bliver aflyst, får i selvfølgelig jeres betaling retur.

Igen i år inviterer Skovbakken Bears hele ungdomsafdelingen til et stort internationalt "sæsonafslutningstævne". Denne gang går turen til Berlin i pinsen.
Sidste år var 6 hold med til Göteborg og vi regner med samme antal hold i år, så det igen bliver en rigtig klubtur. Udover udfordringerne mod de udenlandske hold er stævnet også en god mulighed for at udbygge kammeratskab og sammenhold - både på de enkelte hold og på tværs af holdene.

I kan læse mere om stævnet på deres hjemmeside:

Det koster 1400 kr at deltage, som dækker transport, 3 overnatninger på skole, 8 måltider, shuttlebus og turneringsgebyr. Derudover skal der lidt lommepenge med, samt penge til aftensmad på hjemturen.

Der er sidste tilmelding onsdag d. 25/3.

Vi regner med afgang fra VRC parkeringspladsen kl 10 fredag d. 29/5 og retur samme sted mandag aften sent d. 1/6. Stævnet slutter mandag kl 15, så hvis vi har hold med i finalerne, bliver det hen mod midnat før vi er hjemme.
Der skal medbringes stor madpakke til frokost og aftensmad fredag. Nærmere info følger om rejsen når vi nærmer os.

Det bliver super spændende. Masser af nye indtryk og oplevelser og god basketball. Vi glæder os.

Skovbakken Bears

Tilmeldte