Skovbakken Bears klubtøj, julen 2020
Årets julegaveidé til Skovbakkens medlemmer!
I har igen mulighed for at købe lidt klubtøj, og igen i perfekt timing til jul.
Hættetrøjen koster 200 kr. inkl. tryk og dit eget navn på ryggen. T-shirts og kasketten koster hver 100 kr.

Du skal ved tilmelding her angive hvilket hold du spiller på, hvilken str. hættetrøje og t-shirt du ønsker og hvilket navn du vil have trykt på ryggen af hættetrøjen (maksimalt 13 bogstaver). Og hvis du vil have kasket med, hvor mange du vil have. Bemærk der er to forskellige t-shirts - en hvid og en grå.

Sidste frist for bestilling i denne omgang er allerede d. 27/11. Ikke meget betænkningstid, men så får du den også før jul. Når tilmeldingsfristen er nået, lægger vi bestillingen hos leverandøren, og derfra går der ca. 14 dage før vi kan udlevere. Der kommer nærmere information om udlevering i december til de tilmeldte.

Se størrelsesinformation her.

Du kan vælge at købe alle tilbud eller blot en af delene. OBS: Alle felter skal udfyldes, så hvis du ikke skal have alle, udfylder du blot de felter der ikke er relevante med N/A. Du kan godt købe tilbuddet flere gange, men ikke i samme transaktion og med samme bruger, så hvis du skal bruge flere sæt er det forfra hver gang med en ny klubmodul-profil. Hvis I ikke har flere profiler, så kontakt os på rune.bjerregaard@gmail.com med spørgsmål eller ønsker. Hvis I ikke har en klubmodul-profil, kan der oprettes en uden at tilmelde sig et hold.
27.11.2020
28.11.2020 kl. 08.00 - 28.11.2020 kl. 09.00